Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

RATKAISTU / Laskujen lähetyksissä Apix -verkkolaskuoperaattorille ongelmia

J

Arvoisat asiakkaamme,


vastaanottajille, jotka käyttävät verkkolaskuoperaattorina Apixia, lähetettävissä laskuissa on havaittu tekninen ongelma, jonka vuoksi laskut jäävät tällä hetkellä virheeseen ja odottaa -tilaan. Ongelman syy on tiedossamme, ja korjaustoimenpiteet ovat jo käynnissä. Ongelman ratkaisemiseksi työskentelemme aktiivisesti, ja Maventa lähettää kaikki odottavat laskut uudelleen mahdollisimman pian heti, kun ongelma on korjattu. Asiakkaidemme ei tarvitse lähettää laskuja uudelleen itse.


Pahoittelemme tästä aiheutuvaa viivästystä ja mahdollista haittaa. Olemme sitoutuneet ratkaisemaan tilanteen nopeasti ja tehokkaasti. Informoimme välittömästi, kun lisätietoa on saatavilla.


Kiitämme kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne.


Ystävällisin terveisin,

Maventa Customer Care

1 Comment

J

Ongelma on korjattu ja kaikki laskut on nyt Maventan toimesta lähetetty uudelleen onnistuneesti.