We are currently implementing a new customer service system, and the rollout is progressing in stages. Read more here.
Previously created requests can still be viewed at this link .
You can submit new support requests using this form.

We are doing our best to ensure that the new support portal will be available as soon as possible.
We apologize for any inconvenience this may cause.

Skannatut laskut toimitettu tuplana 19.08.2024

N

Arvoisat asiakkaat,

skannauspalveluntarjoajamme Azets Document Solution (ADS) ilmoitti, että 19.8.2024 skannattuja laskuja on toimitettu virheellisesti tuplana. Asiakkaat ovat saattaneet saada laskut tuplana, mikäli laskujen duplikaattiestoa ei ole käytössä laskutusohjelmistossa. Ongelma koskee yhteensä 2757 laskua Suomessa ja 574 laskua Hollannissa. Muiden maiden asiakkaisiin ongelma ei vaikuta.

Maventa ottaa erikseen yhteyttä laskutusohjelmistoihin, joille laskuja on toimitettu tuplana.

Tuplalaskuista ei aiheudu kuluja ja tarvittavat laskutuksen korjaukset hoitaa kokonaan Maventa.

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa!


Ystävällisin terveisin,

Maventa Customer Care