Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

Skannatut laskut toimitettu tuplana 19.08.2024

N

Arvoisat asiakkaat,

skannauspalveluntarjoajamme Azets Document Solution (ADS) ilmoitti, että 19.8.2024 skannattuja laskuja on toimitettu virheellisesti tuplana. Asiakkaat ovat saattaneet saada laskut tuplana, mikäli laskujen duplikaattiestoa ei ole käytössä laskutusohjelmistossa. Ongelma koskee yhteensä 2757 laskua Suomessa ja 574 laskua Hollannissa. Muiden maiden asiakkaisiin ongelma ei vaikuta.

Maventa ottaa erikseen yhteyttä laskutusohjelmistoihin, joille laskuja on toimitettu tuplana.

Tuplalaskuista ei aiheudu kuluja ja tarvittavat laskutuksen korjaukset hoitaa kokonaan Maventa.

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa!


Ystävällisin terveisin,

Maventa Customer Care