We are currently implementing a new customer service system, and the rollout is progressing in stages. Read more here.
Previously created requests can still be viewed at this link .
You can submit new support requests using this form.

We are doing our best to ensure that the new support portal will be available as soon as possible.
We apologize for any inconvenience this may cause.

RATKAISTU: Häiriö havaittu verkkolaskuosoite.fi rekisterin tietojen tuonnissa 02-03.04.2025

M

Hyvä asiakkaamme,


02.04.2025 klo 04.00 ja 03.04.2025 klo 14:12 välisenä aikana on havaittu häiriö verkkolaskuosoite.fi rekisterin tietojen tuonnissa Maventan rekisteriin. Häiriö vaikutti vastaanottajatiedon hakuihin ja laskun reitittämiseen y-tunnuksen avulla. 


Häiriö koski vain suomalaista operaattoriverkostoa ja vaikutti vain lähetyksiin, joissa laskulle oli annettu pelkkä vastaanottajan y-tunnus. Sitä vastoin OVT-tunnuksella varustettuihin lähetyksiin häiriö ei vaikuttanut ja nämä ovat toimineet normaaliin tapaan.


Viimeisimmät päivitykset löytyvät osoitteesta status.visma.com: https://status.visma.com/incidents/sn104tnv9kcy


Pahoittelemme asiasta mahdollisesti aiheutunutta haittaa!


Ystävällisin terveisin,

Maventan asiakaspalvelu