Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

RATKAISTU: Häiriö havaittu verkkolaskuosoite.fi rekisterin tietojen tuonnissa 02-03.04.2025

M

Hyvä asiakkaamme,


02.04.2025 klo 04.00 ja 03.04.2025 klo 14:12 välisenä aikana on havaittu häiriö verkkolaskuosoite.fi rekisterin tietojen tuonnissa Maventan rekisteriin. Häiriö vaikutti vastaanottajatiedon hakuihin ja laskun reitittämiseen y-tunnuksen avulla. 


Häiriö koski vain suomalaista operaattoriverkostoa ja vaikutti vain lähetyksiin, joissa laskulle oli annettu pelkkä vastaanottajan y-tunnus. Sitä vastoin OVT-tunnuksella varustettuihin lähetyksiin häiriö ei vaikuttanut ja nämä ovat toimineet normaaliin tapaan.


Viimeisimmät päivitykset löytyvät osoitteesta status.visma.com: https://status.visma.com/incidents/sn104tnv9kcy


Pahoittelemme asiasta mahdollisesti aiheutunutta haittaa!


Ystävällisin terveisin,

Maventan asiakaspalvelu