Hyvä asiakkaamme,
Siirrymme uuteen asiakaspalvelujärjestelmään. Tämän muutoksen tarkoituksena on parantaa asiakaspalvelumme laatua ja tarjota kattavampaa tukea kaikille asiakkaillemme.
Siirron vaiheet ja aikataulu:
Siirto tapahtuu vaiheittain, ja ensimmäisessä vaiheessa mukana ovat vain tukipyynnöt ja puhelinpalvelu.
Tuki ja ohjeet:
Tukisivujen ja -portaalin näkymä muuttuu, kun otamme uudet tukisivut käyttöön myöhemmin kesän aikana.
Tällä hetkellä käytössä olevaan tukiportaaliin ei valitettavasti enää päivity uudet luodut tukipyynnöt. Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä. Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.
Tukisivujen ohjeita kehitetään kattavammiksi, ja jatkossa tarjoamme enemmän ohjeita myös englanniksi.
Kahden järjestelmän käyttö samanaikaisesti:
Alussa operoimme kahden järjestelmän välillä, koska siirto tapahtuu vaiheittain. Tämä saattaa vaikuttaa palvelun joustavuuteen (kuten tukiportaalin käyttöön), mutta teemme kaikkemme varmistaaksemme sujuvan siirtymän.
Mahdolliset viiveet ja virheet:
Uutta järjestelmää on testattu perusteellisesti, mutta pyydämme teitä ilmoittamaan meille mikäli havaitsette minkäänlaisia virheitä tai häiriöitä järjestelmän toiminnassa. Siirto saattaa aiheuttaa lyhyitä viivästyksiä asiakaspalvelussa, mutta pyrimme minimoimaan nämä häiriöt.
Yhteystiedot:
Kaikki yhteystietomme säilyvät ennallaan, joten voitte edelleen olla yhteydessä meihin tavalliseen tapaan.
Kiitämme kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne tämän siirtymävaiheen aikana. Tavoitteenamme on tarjota entistä parempaa palvelua ja vastata asiakkaidemme tarpeisiin entistä joustavammin ja kattavammin.
Aurinkoista kesän odotusta! ☀️
Parhain terveisin,
Maventa customer care