Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

RATKAISTU / Upotetussa käyttöliittymässä tilapäinen häiriö 20.3.2023

L

Hyvä asiakas,


Maventan upotetussa käyttöliittymässä on havaittu häiriö 20.3.2023 klo 12.15. 

Häiriö vaikutti myös käyttöliittymään sivustoilla http://secure.maventa.com/ ja https://autoinvoice.visma.com/login. Häiriö on ratkaistu 20.3.2023 klo 16.54.
Lisätietoja häiriöstä: https://status.visma.com/incidents/dpsvxwq73nq6


Ystävällisin terveisin,


Maventan asiakastuki