Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

RATKAISTU / Häiriötila havaittu PDF-tiedoston esikatselussa Maventan käyttöliittymässä 07.09.2023

L

Hyvä asiakkaamme,


iltapäivällä 07.09.2023 on havaittu häiriötila Internet Explorer 11:ssä ja käyttöliittymässämme, joka estää laskun PDF-tiedoston esikatselun. Tiedoston lataus tulisi toimia normaalisti häiriöstä huolimatta.


 Häiriötila on korjattu 8.9.2023 ja esikatselu toimii normaalisti.


Pahoittelemme asiasta aiheutuvaa haittaa!


Ystävällisin terveisin,


Maventan asiakaspalvelu