Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

RESOLVED / Incident detected on Maventa's embedded user interface March 20, 2023

N

Dear Customer,


There has been an incident detected on Maventa's embedded user interface on 20th March 2023 at 12.15pm. The problem affected also Maventa's interface on the webpages http://secure.maventa.com/ and https://autoinvoice.visma.com/login. The incident has been resolved on the same day at 5:00pm.

More information regarding the incident: https://status.visma.com/incidents/dpsvxwq73nq6


Kind Regards,

Maventa Customer Care