Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

RATKAISTU / Häiriötila havaittu verkkopalkka -palvelussa (01.10.2023-02.10.2023)

L

Hyvä asiakkaamme,


Verkkopalkka -palvelu ei toiminut välillä 01.10.2023-02.10.2023.


Ongelma näytti rajoittuvan Osuuspankin asiakkaisiin. 


Asia on selvitetty. Pahoittelemme asian johdosta muodostunutta häiriötä!


Ystävällisin terveisin,

Maventa Customer Care



Dear customer,


The Maventa e-payslip service was not working (01.10.2023-02.10.2023), but the issue is now resolved.


The problem was limited to Osuuspankki (OP bank).customers.


The matter is now resolved. We apologize for the disturbance!