Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

RATKAISTU /Maventan uusien tilien rekisteröintiin vaikuttava huoltokatko Visma Sign palvelussa 15.02.2024 (klo 21-23)

L

Hyvä asiakkaamme,


Visma Signissa tehtävien päivitysten seurauksena, myös Maventan palvelussa voi esiintyä viivettä asiakirjojen allekirjoittamisessa 15.2.2024 klo 21:00 - 23:00.


Pahoittelemme mahdollista viiveen aiheuttamaa haittaa!


Parhain terveisin,

Maventan asiakaspalvelu