Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

RESOLVED /Visma Sign service maintenance interruption affects Maventa's new account registrations. Feb 15, 2024 (9pm-11pm)

N

Dear customer,

There may be a delay in signing documents in the Visma Sign service, due to a service maintenance. 

This might affect on Maventa's new account registrations on Thu 15.2.2024 at 21:00 - 23:00 EET.

We apologize for any inconvenience caused by the delay!



Kind regards, 

Maventa customer care