Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

RESOLVED/ Issues receiving invoices from bank network in Finland - OP bank

O

We have identified an issue regarding invoice delivery from bank network, more specifically from OP bank. This has caused some of the invoices not being delivered to our customers between January 29th and March 21st.


The issue impacted only companies receiving invoices in the Finnish bank network and bank OP.  

Underlying issue has been fixed and missing invoices will be delivered as soon as possible.


We apologize for the inconvenience this issue might have caused.


Best regards,

Maventa Customer Care