Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

Maventan uusi ominaisuus vauhdittaa siirtymistä PDF-laskuista verkkolaskuihin: Pyydä verkkolaskutusta -työkalu auttaa asiakkaita digitalisoimaan saapuvan laskuliikenteen entistä sujuvammin

J

Etsimme pilottiasiakkaita


Aikaisemmin asiakkaat ovat voineet tilata sähköpostitse raporttejamme, jotka auttavat tunnistamaan toimittajat, joilla on verkkolaskutusmahdollisuus. Nyt olemme lisäämässä toiminnallisuuden, joka mahdollistaa myös toimittajan helpon kontaktoinnin.


Uuden toiminnon avulla asiakkaat voivat ottaa yhteyttä toimittajiin, joilla on mahdollisuus lähettää verkkolaskuja sen sijaan, että he lähettäisivät PDF-laskuja skannauspalvelun kautta.


Verkkolaskut säästävät aikaa ja rahaa laskujen käsittelyssä ja tarjoavat turvallisen, automatisoidun ja kestävän vaihtoehdon laskutukselle.



Miten se toimii


Luetteloimme toimittajat, jotka ovat viimeisen 30 päivän aikana lähettäneet asiakkaalle PDF-laskun skannauspalvelun kautta, mutta joilla on myös mahdollisuus verkkolaskutukseen.


Asiakkaat voivat ottaa yhteyttä toimittajiin sähköpostityökalumme avulla. He syöttävät toimittajan sähköpostiosoitteen työkaluun, ja voivat sen jälkeen lähettää valmiin sähköpostipohjan, joka sisältää heidän yrityksensä verkkolaskutustiedot.



Kiinnostaako pilottina toimiminen?


Pyydä verkkolaskutusta -tylkalu on tällä hetkellä saatavilla


- API:n yli 

- Upotetussa käyttöliittymässä



Sähköpostien tuetut kielet ovat tällä hetkellä englanti ja ruotsi.


Mallipohja sähköpostille löytyy yllä linkatusta API-dokumentaatiosta.



Ole yhteydessä meihin keskustellaksesi lisää!