14-09-2016 10:11 am posted by Rosa Salomaa
Maventan uusi skannauspalvelu otettiin käyttöön keväällä 2015 ja viimeisen vuoden aikana olemme tehneet toimenpiteitä palvelun laadun varmistamiseksi.
Tulemme sulkemaan vanhan skannaupalvelun 1.11.2016, jonka jälkeen käytössänne on vain uusi skannauspalvelu. Lähetämme vanhaa skannauspalvelua käyttäville asiakkaillemme sähköpostiviestin aina, kun toimittaja on lähettänyt laskun vanhaan skannaupalveluun, jotta asiakkaamme tunnistavat ketä toimittajia tiedottaa muutoksesta.
Pyydämme ilmoittamaan toimittajille alla olevat skannauspalvelun osoitteet, jos ette ole niitä vielä tiedottaneet. Huom! Sarjanumero on yrityksenne y-tunnus ilman väliviivaa.
Esimerkiksi, jos y-tunnuksenne on 1234567-8, uusi skannausosoitteenne on:
invoice-12345678@kollektor.fi
Yritys Oy
12345678
PL100
80020 Kollektor Scan
Katso myös ohjeet skannauspalvelun käyttöön:
http://support.maventa.com/entries/20699917-Mitä-tulee-huomioida-skannipalveluun-lähetettävien-laskujen-käsittelyssä.
HUOM! MIkäli käytätte riviskannausta (PL 854, 00019 SSC tai rowscans@maventa.com), muutos ei koske tällä hetkellä vielä teitä.