Voit reitittää virheessä olevan laskun uudelleen itse Maventa -tilin kautta:

  1. Kirjaudu palveluun https://secure.maventa.com
  2. Valitse "Laskut" -välilehti ja sieltä "Lähetetyt" -välilehti


  3. Etsi virheessä oleva lasku, jonka haluat reitittää/lähettää uudelleen

  4. Paina "Näytä lasku" painiketta nähdäksesi laskun tiedot
  5. Rullaa alaspäin ja paina "Reititä lasku uudelleen" painiketta


  6. Valitse kuinka haluat lähettää laskun uudelleen:
    • E-Lasku
    • Sähköposti
    • Tulostuspalvelu
  7. Täytä puutteelliset tai muuttuneet tiedot ja paina "Reititä lasku uudelleen"

Nyt lasku on lähetetty uudelleen haluamaasi reittiin.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.