Skannauspalvelun aktivointi edellyttää sitä, että verkkolaskujen vastaanotto on kytketty päälle.

1. Kirjaudu Maventa-tilillesi (ohjeet)
2. Valitse yläpalkista Asetukset
3. Tämän jälkeen valitse vasemmalta Laskuasetukset > Laskujen vastaanotto
4. Paina Skannauspalvelu -kohdan vieressä olevaa nuolta
5. Lisää ilmestyviin kenttiin yrityksesi osoitetiedot saapuvan ei-laskumateriaalin lähettämistä varten ja paina lopuksi Aktivoi.
6. Skannitilisi on nyt aktivoitu ja valmiina vastaanottamaan materiaalia seuraavana arkipäivänä


Kun skannauspalvelu on aktiivinen ja painamalla Skannauspalvelu -kohdan vieressä olevaa nuolta, näet skannausosoitteesi (sähköposti-, ja postiosoite), jotka voit antaa niille toimittajille, jotka eivät vielä laskuja toimita verkkolaskuna. Täältä löydät valmiin tiedotepohjan, johon voit täyttää yrityksesi ajantasaiset laskutustiedot ja lähettää tarvittaville toimittajille. 

 

Voit muokata myöhemmin skannauspalvelun palautusosoitteet samasta paikasta ja kohdasta Palautusosoite. Jotta materiaali saapuu perille, tulee sähköpostiosoitteen olla haluamanne, toimiva osoite. Skannitiliin liittyvät päivitykset tulevat voimaan seuraavana arkipäivänä.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.