Skannipalvelun avulla myös postitse ja sähköpostitse saapuvat ostolaskut saadaan muutettua hetkessä sähköisiksi.

Palvelun avulla saat yhdistettyä paperi-, sähköposti- ja verkkolaskujen vastaanoton ja pääset kokonaan eroon paperista, mikä takuuvarmasti tehostaa ajankäyttöäsi. Yrityksellesi tarvitsee vain avata skannitili ja pyytää niitä toimittajia joilla ei ole vielä verkkolaskutusta käytössään lähettämään laskut skannausosoitteeseen. Palvelu toimii siten, että saapuvat laskut skannataan ja niistä tulkitaan alla mainitut perustiedot verkkolaskulle.

Perustietoja ovat laskun tyyppi, laskun numero, päiväys, eräpäivä, verollinen summa, ALV summa, viitenumero, viitteenne, sarjanro, lähettäjän Y-tunnus, lähettäjän nimi, IBAN-tilinumero ja valuutta. Löydät lisätietoa skannauspalvelusta täältä.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.