Näin suljet skannitilin:

  • Kirjaudu Maventa-tilillesi osoitteessa https://secure.maventa.com/login
  • Klikkaa oikeasta yläkulmasta Asetukset-linkkiä.
  • Klikkaa tämän jälkeen vasemmasta navigaatiosta Lisäpalvelut > Skannitili
  • Klikkaa Skannauspalvelu-kohdasta Päivitä.
  • Klikkaa ruudun alareunasta: Poista käytöstä.

Kun skannitili on suljettu, skanniosoitteeseen lähetetty materiaali lähetetään seuraavan 60 päivän ajan joko palautusosoitteeseen erillistä maksua vastaan tai tuhotaan (esimerkiksi mainokset ja tuotekuvastot). 60 päivän    jälkeen kaikki skannauspalveluun saapunut materiaali tuhotaan.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.