Skannauspalveluun saapuvat ei-laskuksi tulkittavat materiaalit lähetetään eteenpäin postitse tai sähköpostitse ilmoitettuun palautusosoitteeseen. Ei-lasku dokumenttien edelleenlähettämisestä peritään maksu voimassa olevan hinnaston mukaan(ks.alla). Mikäli sähköposti- tai postiosoite muuttuu, tulee tiedot päivittää Maventa-tilin asetuksista kohdasta Asetukset > Laskujen vastaanotto > Skannauspalvelu tai olemalla yhteydessä tukeemme support@maventa.com.
Voit määrittää palautusosoitteen antamalla sekä sähköpostin että postiosoitteen. Lopuksi valitse 'Tallenna'.
Dokumentit, jotka eivät ole laskuja
Esim. tilausvahvistus, maksumuistutus tai perintäkirje lähetetään asiakkaalle sähköpostitse.
Myös lasku tai hyvityslasku, josta puuttuu laskun loppusumma, laskunumero, laskutyyppi tai tilinumero lähetetään sähköpostitse.
Paketit yms.
Skannauspalveluun toimitettu materiaali, joka ei mahdu skanneriin, lähetetään asiakkaalle postitse.
Kaikki skannauspalveluun saapuneet mainokset, katalogit yms. tuhotaan, mikäli materiaali saapuu postitse.
Katso hinnasto ei-laskumateriaalin käsittelylle täältä.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback