Tässä vaiheessa tulee suorittaa kaksivaiheisen vahvistamisen uudelleen käyttöönotto. Sitä varten käytä 1. kirjautumisen yhteydessä tallentamaasi hätäkoodia ja suorita nämä alla olevat ohjeet:

1. Kirjaudu Maventaan (secure.maventa.com/login)
2. 6-numeroisen koodin sijaan, paina *Kokeile toista tapaa*
3. Valitse ”Käytä kertakäyttöinen hätäkoodi” > Kopioi ja liitä kertakäyttöinen hätäkoodisi, jonka sähköpostiisi olet saanut
4. Tallenna uusi kertakäyttöinen hätäkoodisi, jonka järjestelmä sinulle antaa (ilman tätä ET pääse etenemään ohjeissa loppuun saakka). Sen jälkeen paina ”Olen kirjoittanut ylös kertakäyttöisen hätäkoodini”
5 Kun olet kirjautuneena Maventassa (jos useita yrityksiä, kirjaudu jonkin yrityksen alle), mene ’Omiin asetuksiin’ ja paina ’Vaihda salasana’ -kohtaa.
6. Tältä sivulta näet kohdan "Voit muokata salasanaasi ja kaksivaiheista kirjautumistasi ’täältä’." > paina ’täältä’ -kohtaa, niin pääset Account Settings -sivulle.
7. Ollessasi Account Settings -sivulla paina ”Ota kaksivaiheinen vahvistus pois käytöstä” (Disable Two-step verification) > Jatka
8. Paina ”Kadotin puhelimeni” (Lost my phone) > Viimein kirjoita kertakäyttöinen hätäkoodisi, jonka tallensit kohdassa 4.
9. Kun olet onnistuneesti poistanut käytöstä kaksivaiheisen tunnistautumisen, paina ”Ota käyttöön kaksivaiheinen tunnistautuminen” (Enable Two-step verification) > Laita käyttäjätunnuksesi salasana allekirjoitukseksi > Jatka
10. Nyt normaali kaksivaiheisen tunnistautumisen asennus alkaa > Jatka
11. Skannaa QR-koodi, tai laita koodi manuaalisesti autentikaattori -sovellukseesi > Jatka
12. Laita ensimmäinen 6-numeroinen koodi, jonka sovellus antaa > Jatka
13. Tässä vaiheessa voit halutessasi lisätä puhelinnumeron jatkon kirjautumista varten > Jatka
14. Järjestelmä antaa kertakäyttöisen hätäkoodin, joka tulee tallentaa johonkin turvalliseen paikkaan. Mikäli jatkossa tulee ongelmia kirjautua 6-numeroisen koodin kanssa, voit käyttää nyt tallentamaasi hätäkoodia kirjautumisessa.

Mikäli sinulla ei ole hätäkoodia tallessa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme esimerkiksi tukiportaalimme chat-palvelumme kautta (ma-pe klo 9-16) tai sähköpostitse support@maventa.com, niin lähetämme sinulle uuden hätäkoodin käyttäjätunnuksesi sähköpostiosoitteeseen. Saatuasi hätäkoodin noudata yllä olevia ohjeita määrittääkseni autentikaattorin kuusinumeroisen koodin uudelleen.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.