Autentikaattorin lisäksi voit seuraavalla kerralla Maventaan kirjautuessasi ottaa rinnakkaiseen käyttöön tekstiviesti-vahvistuksen. Tämä edellyttää sitä, että määrität käyttäjätunnuksen asetuksiisi puhelinnumerosi. Tällöin sinulla on mahdollisuus Maventaan kirjautumisen yhteydessä (käyttäjätunnuksen ja salasanan jälkeen) valita autentikaattorin koodin syöttämisen sijaan Kokeile toista tapaa, jolloin sinulle aukeaa valikko vaihtoehtoisista kirjautumisen tavoista ja kuusinumeroinen koodi lähetetään sinulle tekstiviestinä. Tarkistathan, että saamasi tekstiviestin ja kirjautumisen antama Viitenumero täsmäävät.


Tässä ovat ohjeet kuinka otat tekstiviesti-tunnistautumisen käyttöösi, kun kaksivaiheinen vahvistus on jo käytössäsi:

1. Mene Maventan kirjautumissivulle
2. Anna käyttäjätunnuksesi ja paina Seuraava

3. Ilmoita Maventan salasanasi ja paina Kirjaudu sisään4. Hae 6-numeroinen koodi autentikaattoristasi, laita se sille tarkoitettuun kenttään ja paina Vahvista


5. Kun olet kirjautuneena Maventassa (mikäli useampia yrityksiä, valitse niistä yksi jonka alle kirjaudut), mene Omiin asetuksiin ja paina Vaihda salasana -kohtaa. Sinulle aukeaa näkymä, jossa sanotaan "Voit muokata salasanaasi ja kaksivaiheista kirjautumistasi täältä.". Paina täältä -kohtaa, jotta pääset Account Settings -sivulle.


6. Kun olet Account Settings -sivulla, selaa sivua otsikon 'Tunnistus salasanalla' alle ja valitse kohdasta 'Ota tekstiviesti käyttöön kaikilla rekisteröidyillä laitteilla'
5. Kirjoita nykyinen Maventan salasanasi ja paina Jatka

6. Saat Tekstiviesti kaksivaiheisena vahvistuksena käytössä -kuittauksen. Nyt tämä tapa on käytettävissä kaikilla tilillesi rekisteröidyillä puhelinnumeroilla. Sen jälkeen paina Valmis ja tekstiviesti tunnistautuminen on käytössäsi.


Tämän voi ottaa käyttöön jo, kun teet kaksivaiheisen vahvistuksen käyttöönoton ensimmäisen kerran. Tarkemmat ohjeet siihen löydät täältä. Jos tähän liittyen herää kysymyksiä tai tarvitset apua, voit olla yhteydessä tukeemme tukiportaalistamme löytyvän chat-palvelun kautta (arkisin klo 9-16) tai sähköpostitse osoitteeseen support@maventa.com.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.